Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 10 februari 2013

Klockan åtta satte vi oss i bilen imorse för avfärd till Burträsk, där Alfons har haft sin första hockeymatch. Alfons tyckte att det var jättekul, vann gjorde de oxå! :) Sen bar det iväg till stan för att fira älsta storebror som fyller år i morgon. Där bjöds det på jättegod sopplunch, och bus för kusinerna!! :) Vi avslutade vår dag med ett stopp på badhuset där Alfons hade simträning, simmade utan dyna och var jätteduktig. Astrid somnade i bilen hem, inte så konstigt efter en sån här dag, så hon var bara att bära till sängen. Nu sover även pojkarna och jag har lagt upp fötterna på soffbordet. Här tänker jag sitta tills det är dax att kryp isäng! :)

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)