Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 2 februari 2011

Pause

Bulldegen är på jäsning! Barnen har ett väldans sjå med att he i mjölet varsin gång... det blir liksom inte bara mjöl i bunken, om man säger så... ;) Nu skulle jag verkligen ha haft min köksö ;)

Jag har gjort mig lite "Hot macks" och pausar en stund. Barnen ligger och ser "Toy Story", de behöver en vilopaus på dagarna... förhoppningsvis somnar Astrid en stund. Efter lunchen, när de skulle tvätta sig, blev hon skogstokig av nån anledning, så hon har legat inne på toagolvet och skrikit i 30 minuter... Så nog är hon trött alltid, men det är inte säkert att hon somnar för det...
I afton bär det av till staden för att möta upp Robban, han har "vunnit" på nåt slags sätt, eller, vi ska iaf titta om en ny telefon till mig... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)