Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 1 februari 2011

Började inte jobba förrns klockan 8.00 imorse. Vilken otrolig skillnad på barnen att få sova en timme längre! Det var inte alls samma tjaffs och senadrag som det brukar vara då vi väcker dem 05.15! Däremot tycker jag att det känns konstigt att börja jobba då... Alfons har varit med "Loke-gruppen"/dagis på gympan idag, han tyckte att det var jätteroligt!!

Skyndade hem efter jobbet, gjorde middag och duschade av Astrid (ett elände detta med långt hår, syns så fort att det blir skitigt ;)) Väntade hem Robban och sen for vi till Bureå och grattade "farbror David" :) Mycket gott bjöds det på... Trodde att barnen skulle somna på vägen hem, men så var inte fallet... Men de somnade ganska snabbt här hemma. Astrid är så nöjd att få ligga och läsa Pixi-böcker tills hon somnar. Alfons skulle leka lite med bilarna, men han har då somnat med dem i handen. :)

Handlade på lunchen idag, och ett garnnystan bara råkade följa med mig hem... (jag betalade givetvis för det!!) Så nu har jag avslutat ett virkprojekt och påbörjat ett annat :) Övriga sover, nu ska jag gå och borsta tanden!

Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)