Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 31 januari 2011

Misslagom

"Vilken bra dag vi har mamma!" var Alfons nästa kloka kommentar. Ja, jag kan inte annat än att hålla med. De har suttit vid köksbordet och lekt med varsitt lego, ibland tillsammans, ibland för sig. Astrid satt som vanligt inte stilla och ramlade baklänges ned från stolen, jättetårar, men storebror tröstade. Sen sprang hon in i bordshörnet... Tur att det går över fort!!
Plättar önskades till lunch, så det fick det bli. Nu har jag både plättar och köttfärs i kylskåpet, undrar om det kanske kan bli lite creps...?

Nu myser de och ser "Mumin", i afton bär det av till dagis/jobb! En sån där misslagom tid, jag lämnar dem då många andra far hem... men ja, ja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)