Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 2 december 2012

 
 
Jag är sämst på att uppdatera här nu... Tror att det är för att jag fixar det mesta internetandet via telefonen nu, så jag är sällan ut på datorn, men just bloggandet vill inte funka via telefonen...
 
Snön har vräkt ned idag. Robban och barnen har varit ute och sjåat. Jag och Arvid har fått mysa inne, med stök och bök. Alfons och Robban var in till simskolan i afton, och i Bureå var det visst ännu mer snö. I Lövånger tycks det int eha kommit så jättemycket... Hur som helst, tycker jag att det är jättemysigt med snön.

2 kommentarer:

  1. På Morö Backe kom det ingenting på söndagen

    P

    SvaraRadera
  2. Vädret och snöfallet har varit väldigt lokalt avvikande dessa dagar... Idag har det oxå snöat, men en lätt snö som var rolig att skotta bort :) Jag gillar det här vädret!!
    ...tänk vad du ska sakna snön över jul... ;P

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)