Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 27 november 2012

Idag är det Alfons 6 årsdag! :) Vi väckte honom med sång (stackars pojk! ;)) och paket på säng. Middagen fick han naturligtvis bestämma, det stod mellan pizza eller tacos, men han sbestämde sig tillslut för pizza. Eftersom han fira´des med Arvid i fredags så hade vi ingen tårta idag, men han fick välja efterrätt, och då blev det favoriten cheescake :) En nöjd pojke kröp isäng och somnade direkt.
 
Arvid har varit på 1 årskontroll idag. Två sprutor ingick i besöket. I afton har han inte alls varit nöjd, benen, där sprutorna stacks, är onda för honom. Han vill bäras, men helst ska man inte röra benen, och hur lätt är det då?? Han somnade innan vällingen ikväll, lillgrabben.
 
Imorgon är det äntligen en dag då inget särskilt är inplanerat, förrutom det vanliga med skola/ förskola. Skönt. Jag har varit så trött så trött de senaste dagarna, slummrat till sittandes vid bordet... Jag tror att jag skulle kunna sova ett dygn... ;)
 
kram och godnatt på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)