Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 9 april 2011

...han somnar själv i sin säng alla kvällar, och sen bär vi upp honom till hans säng som han har uppe (inte alla som har två sängar inte ;-)) och där sover han nån timme innan han kommer och trängs... Jaja, Det är ju egentligen ett väldigt litet problem, det finns de som har det värre än en son som är kramsjuk om nätterna!! :-) Jobbat ikväll har jag gjort... Ett pass kvar på denna helg, sen har jag helg! Jobbarhelgen bestod av 4 dagar, ledigdagarna blir 2... Inte riktigt rättvist fördelat kan jag tycka... ;-) Mor och Far är på galej ikväll och Robban och barnen har varit med Tobias, jag for hit (till mor och far) när jag slutade, Robban och barnen sover...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)