Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 11 april 2011

Mååååååååndaaaaaaag!

Idag har jag och barnen varit till stan, och de har skött sig exemplariskt!! Och särskilt mycket hot behövdes inte heller! ;)

Eftersom det var en massa sjå med vattenläcka igår så hanns ju grillningen inte med, så det blev idag istället, och det var supergott!! :)

En sväng till farfars efter middan, trevligt!! :)

Jag gick en promenad efter barnen hoppat isäng, skönt!! Nu är jag nedsjunken i soffan och många knop blir inte gjorda... Jo, mina ben har det sjåigt att försöka bli av med de envisa myrorna som kryper i dem... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)