Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 8 april 2011

Tack för tipset, men han har ju hela sin säng i vårat rum!!? Ibland ålar jag mig upp och lägger mig i hans säng, men då riskerar jag att väcka någon av småbusarna och det blir kallaballik... Vi har testat att jag och Robban bytt sida på sängen då det är till min sida Alfons kommer, men han är ju inte dum, han fattade konceptet ganska kvickt... ;)

Jag vill ju inte bli missförstådd, det kan vara jättemysigt att sova och mysa tillsammans, men inte JÄMT!! :)

1 kommentar:

  1. Är Alfons lättväckt? Saga fick somna i våran säng, men jag sa åt henne varje kväll att när hon somnat skulle vi bära henne till hennes säng. Vaknade hon på natten så lade jag mig brevid henne tills hon somnade om. Ibland stora protester innan hon till slut somnade, men efter några dagar så köpte hon det...
    //Emma

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)