Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 8 april 2011

Skärpning ;)

Snälla, snälla, snälla ge mig ett tips om hur vi (jag) ska få Alfons att sova i sin säng om nätterna!!! (Robban blir inte alls lika störd av det som jag!) Jag blir tokig!!! Att han kommer nån gång då och då är alldeles helt OK, men VARJE natt!!?? Jag sover som en kratta och vaknar som en räffsa... det ligger människor överallt i sängen och det finns inte plats för mig! Jag får liksom sprida ut mina kroppsdelar i sängen där det finns nån liten lucka, och tro mig, de luckorna sitter inte ihop!! Jag blir tokig... min söta lilla (stora) grabb, var inte så kramsjuk om nätterna är du snäll!! :)

Jobbarhelg, känns som om jag jobbar alla helger nu... fast det gör jag ju inte...

Idag hade vi en sån underbar dag hemma innan jag skulle iväg å jobba. Barnen har lekt så otroligt bra tillsammans. De har tjollrat och busat och hittat på små hyss, hoppat mellan olika lekar och varit så så nöjda!!! Helt otroligt kändes det!! Jaa.. det var kanske bara en timma, men det var alldeles underbart. Men... vad gjorde jag?? Jag kom mig ju inte för att göra nåt!!! Jag satt och lyssnade på deras härliga lekar och löste korsord!!!!??? Skärpning... ;)

1 kommentar:

  1. Hej
    Testa med att lägga en madrass brevid er säng och tala om för honom att han kan lägga sig där om han vill ligga närmare er. Och om inte han vill ligga där så kan ju du lägga dig där när du inte "står ut".
    Lycka till!
    /Maria

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)