Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 15 april 2011

hosthost

Ååå, vilken lyx, jag har inte lyckats förhandla bort nåt...

Astrid har hostat konstant hela dagen, det har inte gått en minut utan att hon har fått en hostattack. Hostmedicin är inte att tala om, hon luktade på den och sa "blä", och så var det med det. Hon har sovit fyra(!!!) gånger idag, hon som annars aldrig har ro att vila. Hon har ätit en halv banan och några skedar tårta idag. Druckit 2 glas dricka... Men hon har inte klagat ett endaste dugg!! Hon är tapper min lilla jänta. Nu har hon fått en alvedon i sig, och första gången idag är det full fart på henne... :)

Haft kalas ikväll, det är någon som fyller år här i dagarna. Det kom blommor så man kan ju tro att nån fyller jämt... ;) Trevligt har det varit, såklart!!! :)

Var och varannan kväll sitter vi här i soffan och kämpar för att hålla oss vakna, och jag säger till Robban "ska vi gå och lägga oss??" Och till svar får jag "Näää, inte än, klockan är så lite!" ...och fem minuter senare så sover han i soffan!!! Varför ROBERT!!???? :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)