Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 24 november 2012

Arvid ett år!! :)

 
Så har vår lillkille Arvid fyllt 1 år. Det är helt otroligt vad det här året har gått fort. Jag minns hans födelse som om det vore igår. En fruktansvärt jobbig förlossning med ångest och en känsla av att inte "vara med", (samtidigt som det ju faktiskt var en ganska snabb förlossning, typ tre timmar bara.) Men absolut den jobbigaste. Men så fort det var över så var han där hos oss, den allra underbaraste lillebrodern man kunnat önska sig, och allt jobbigt var glömt.
Han tar några stapplande steg, och klättrar ju på allt som går att klättra på. Pratar just inget, men kramas, pussas och myser gärna. Vill bäras stundvis, med ofta är han ganska nöjd med att vara på golvet och leka. Och det är tur, för jag känner att jag inte riktigt hinner vara med honom så mycket som jag skulle vilja. Det är tur att han har syskon som underhåller. Han är så underbar, precis som sina syskon.
Vi hade kalas för både Arvid och Alfons igår. Fika och tårtor hade vi att bjuda på. Vi blir ganska många då vi samlar hela familjen. 22 stycken var vi igår, och då var inte alla här. Det blir lite fullt hus, men det går ändå jättebra tycker jag!! Många fina presenter fick pojkarna, de var jättenöjda.
Alfons fyller ju 6 år till veckan, men vi slog ihop kalasen. Vi ska såklart fira honom på hans dag oxå så han får känna att det är hans dag!!
 
Tittade tillbaka i bloggen då Astrid fyllde ett år. Och ja, jag var tvungen att torka en och annan tår. Så små de var... Läste oxå om när de inskolades på förskolan, och jag inser att det snart är dags igen, för Arvid. Och dags för mig att börja om att jobba. Och för första gången så känns det lite jobbigt... Jag älskar att vara hemma med dessa underbara barn...  
 
Jaja, slut på tjollret nu... Här är iaf några bilder från då Astrid fyllde ett år, och Alfons är knappt tre år:
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)