Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 4 november 2012

En lugn helg har passerat. Nu är det nästan helt bortplockat ute, så att vintern kan komma! :)
 
Alfons sovde över hos Cornelia till lördan, coh det hade gått superbra. Ikväll har han varit på första hockeyträningen, eld och lågor var han, och kul hade han! :) Under tiden han var p ådet med Robban, sovde Arvid och jag och Astrid lekte och stdade i Barbiehuset. Vi hade oxå jättekul!
 
Arvid vidgar sina vyer... Det han håller på med på bilderna här ovan är ju rena barnleken för honom nu... Idag har jag plockat ned honom från köksbordet första gången... :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)