Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 7 november 2012

Nu börjas detta med skjutsning. Jag har alltid sagt att när barnen börjar med fritidsintressen så måste de välja vad de vill hålla på med, man kan inte hålla på med allt... Att skjutsa dem är så klart inget vi säger nåt om, det är sådant som man måste vara beredd på när man bosätter sig på landet.
Tisdagar har Alfons bollek, Onsdagar är det hockeyskola, söndagar är det hockeyskola och simskola... Han tycker ju att allt är kul! :) Att han går simskola och lär sig simma är jätteviktigt, det är sånt man måste kunna. Att kunna åka skridskor är oxå bra att kunna. På bolleken är det... lek med bollar, nåt som han älskar! Framförallt innebandy... Så hur ska man kunna välja?? Det är ju omöjligt!! :) Och han ser så fram emot alla träningar. Dock lite synd om Astrid tycker jag, hon är ju för liten för alla aktiviteter än... Hon skulle behöva något att göra som bara var "hennes"...
 
Den här lille skruttpojken är det oxå full fart i... Han hinner ju allt!! Och är överallt!! Buset lyser i ögonen på honom och att bli arg är helt omöjligt :)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)