Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 21 november 2012

Astrid har nu två mornar inte velat följa oss ned till bussen på morgonen. Hon har velat stanna i soffan och se på "pippi"film. Så det har hon fått göra medans jag, Alfons och Arvid gått ned till vägen för att vänta på bussen. Det handlar ju inte om lång stund hon blir hemma själv, kanske 10 minuter och jag ser ju ytterdörren hela tiden om hon skulle komma ut, men för henne är det stort, hon är stolt. Imorse när jag kom in igen hade hon tagit sig en banan, kastat skalet i komposthinken, tyckte att den var för full (och det var den oxå!) så hon hade ställt fram den på diskbänken så att jags kulle se det och byta påse... *gullegumma*
 
Idag väntar vi på Ikea-leverasen. "Leverans sker mellan 07.00-16.00 onsdag" Snacka om väntan... TYcker att de kunnat precisera sig lite mer än så. Ska hämta Astrid efter ett, hoppas de inte kommer just då... då måste jag ringa nån "jourhavande"... ;)
 
Arvid sover och jag borde baka inför kalaset...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)