Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 21 november 2012

Vi hann just hem från förskolan, ta emot Alfons och hänga upp jackorna. Då ringde det en "grötspottare" och sa att ikealeveransen var på väg! :) Han backade in mot bron och lastade av. Sen bar jag in grejerna. Och snacka om tungt! Jag som redan har ont i ryggen känner mig nu som krokig gammal gumma. Inte blir det bättre av att Arvid (och ibland Astrid) ska bäras heller...
 
Ikväll har Alfons varit på hockeyskola. Han har blivit så duktig på att åka!! :)
 
Arvid vill som vanligt inte somna ikväll. Han är hopplös på kvällarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)