Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 20 april 2010

bra... oförskämt bra...

Barnen sover så sött i sina sängar. Robbelibobban är borta. När jag och barnen ätit middag klart (pitabrö me kyckling!!) så stoppade jag ned dem i badet. De har så otroligt roligt där! Jag tänkte skjuta upp diskningen till imorgon, men hursomhelst så gjorde jag den iaf, och det känns sååååå skönt att det är bortgjort!!
Nu har jag just haft fötterna i ett fotbad, och naglarna har blivit målade rosa!! =) Ljusen är tända och jag har virkningen bredvid mig... undrar om man får ha det så här oförskämt bra... på en TISDAGkväll???
Förutom huvudvärken då som har infunnit sig sedan glasögonen gick sönder... nu har jag ju mina gammgamm-glasögon, som det är fel styrka på... men om några dagar så hoppas jag att de nya är klara!!

Virkningen ja, jag har typ 100 saker jag skulle vilja virka, och typ 20 saker påbörjade... svårt att välja vad man ska göra... allt är så roligt!!

Astrid har fått sitt första par av trosor idag! Hon har varit mäkta stolt!! Och superduktig på att gå på toan!!! Min lilla tjej börjar vara stor...

Tog mig ett äpple nyss... tänk er vilket jobb att sitta och klistra fast de där klistermärkena på varje äpple... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)