Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 24 april 2010

En ljusning...

Astrid hade kring 40 graders feber hela gårdagen, men idag ser jag en ljusning!!! Har inte kollat febern idag, men nu är hon betydligt mer igång!!!

När de somnat igårkväll satte jag mig med virkningen. Robert kom hem, och Astrid vaknade... och ville ine alls sova, så hon myste och busade om vartannat. Det är inte ofta hon får rå om mamma och pappa själv, så hon var helnöjd!!Vi sitter och ser bolibompa. Jag gick ned med barnenRobban får sovmorgon.

Pappa har ju tagit vår diskmaskin för att se om han kunde laga den, men icket... så hädanefter blir det handdisk, bara att vänja sig!! Måste köpa ett diskställ... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)