Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 23 april 2010

sjuklingar

Igår hade vi 196 årskalas!! Jag, pappa, Mikael, Therese, Roberta och Esther har fyllt/ fyller år i april, så vi slog i hop det. En trerättersmiddag blev det. Mycket paketöppning, tog "farväl" av Roberta och barnen som ska vara borta ett bra tag framöver...

Jag var hemma med barnen igår då dagispersonalen pikat hela veckan om att de inte är krya. Jag hade dessutom, som vanligt, huvudvärk, så vi stannade hemma och tog det lungt. Astrid fick feber på kvällen och somnade i mamma och pappas sFetäng. Hon har feber även idag och är inte alls på humör för att göra något annat än att mysa.

Mina glasögon har äntligen blivit klara. Så mamma kom och va med barnen medans jag for och hämtade dem!! =) Hon är allt bra, mor min!! =) Så nu ser jag igen!!! ;)

Robert stannar i Lövånger ikväll så jag blir själv hemma med sjuklingarna. Och det finns inte ett endaste gott som jag kan se fram emot att få kalasa på när barnen har somnat... och jag som var in och handlade oxå... vad tänkte jag med??? :)
Hörrni, ha en supertrevlig helg, så kanske vi hörs!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)