Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 8 april 2010

Hemma igen

Nu är vi hemma igen efter en UNDERBAR vecka i Jäckvik!!! Vi ville verkligen inte hem!! Det har varit kanonväder och kanontrevligt. Alfons har lekt med "grannpöjken" William. De hade jättekul tillsammans. William hade sagt till sin mamma: "Den där pojken Alfons, han var duktig på att leka" =) Vi får väl hoppas att de får träffas nästa vinter oxå!! ;) Astrid har gjort sitt bästa och tultat omkring i snön, sovit i skoterpulkan och båda småtrollen har varit fantastiskt nöjda. Fast vi har varit ute hela dagar så har det inte varit nå klagomål eller tjat!! =D Igår när vi skulle fara hem så hade Robban startat kupévärmaren i husvagnen, Astrid kände för att stanna av den igen så hon stoppade ner fingrarna i fläkten, och den stannade... fingret såg mindre roligt ut... men ändå inte så farligt. Och när hon ska visa vilket finger det är hon har ont i, så visar hon fel finger... så det är nog inte så jätteont, men otrevligt var det. Efter det gick vi över till grannarna och kramades och sa "hej då", vinkade av hela "gatan" och sen for vi hem!!! =(

Nu återstår en hel del uppackning och tvätt... jag kan inte förstå när jag ska hinna tvätta undan allt... och vars ska jag hänga det???

Grusgången har börjat tina fram... vi har inte varit hemma särskilt länge, men den har redan börjat ringla sig in i köket oxå... jag tycker verkligen int eom våran stenmjölsgrusgång!!! Jag vill har "riktigt" grus...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)