Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 19 april 2010

Ojdå...

...trodde ni att jag hade dött eller?? =P

Har fått höra att jag är "saknad" här... jag vet inte riktigt om jag har nåt att skriva om... det kanske jag aldrig har haft men, det är hur som helst folk som kikar in här ser jag!! Men det blir så mycket roligare för mig om ni lämnar en liten kommentar eller nåt...!! =)

Fyllt år har jag gjort. Men inte haft nåt kalas. Träffade faktiskt inte någon levande person på min födelsedag som gratulerade mig. Förutom Robban och barnen då.. (men Robban kan nästan räknas som halvlevande bara då det var så sent vi hann se varandra att han nästan hade hamnat i nattdvalan;)) Men jag fick måååånga glada grattis på Facebook!! =) Vad vore livet utan facebook?? ;)

Barnen är snoriga och trötta och Astrid är väldans rosslig... har faktiskt ringt på Barnkliniken idag och frågat vad som hänt med våran kallelse som vi skulle ha fått i sommras... "Ni har tyvärr fallit ur väntelistan..." Men vi fick en tid till veckan, så då får vi höra vad de har att säga!! =)
Ur Astrid sprutar det ord nu. Lite fantasi får man kanske fortfarande ha, men om man vet vad hon försöker säga så hör man det! Alfons är mäkta stolt över henne!! =)
Har varit på kurs idag, otroooligt kul!! Längtar redan till nästa gång!! Det är lite knepigt att få ihop kvällarna nu bara, Robert med sin hobby, och jag med min, +jobb... men det går!! Vi får offra lite grann båda två!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)