Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 28 april 2010

Tisdag

Fullspäckad dag igår. Jobbat, vart på utbildning, hämtat två supertrötta barn från dagis då Astrid skulle upp på "barn", några turer in på affärer för NÖDVÄNDIGA (=P) ärenden. Hem å laga mat, när den var uppäten så bar det iväg på slöjdkursen!! Det var skönt att komma hem och lägga upp fötterna på soffbordet och bara vara ett tag!!!

Idag börjar jag jobba klockan två. Och som vanligt när jag är ledig så står det städning på schemat här hemma. Tid för att bara vara och busa på med barnen finns det lite ont sådanna här dagar... men men...

Ha en superfin dag !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)