Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 29 mars 2010

Mach 3

Det här med sommartid, det förstod inte våra barn, de sovde längre!!! Så vi fick oss en rejäl och behövlig sovmorgon!! =)

Vi sovde även längre idag, men jag har trots det (eller kanske pga av det...?) en blixtrande, dunkande och förskräcklig huvudvärk... illamåendet kommer och går... men det blir nog bättre snart ska jag se... ska ju iväg å jobba i afton... så det MÅSTE bli bättre... =/

Robert brukar surra på mig att jag "slöar ner" hans rakhyvel när jag "lånar" den för att ta bort oönskad hårväxt på benen... så igår tänkte jag vara snäll och låta bli den och ta en engångshyvel istället... ALDRIG MER!!! Jag ser ju inte klok ut!! Nä, det kanske jag inte gjorde tidigare heller, men si nu! Den var ju förvisso gräsligt vass, men så otroligt osmidig!! Köttslamsor hängde kvar i hyveln och blodet sprutade... Nä, det kanske oxå var en liten överdrift, men nästan... Alfons tittade på och blev alldeles förskräckt... Så hädanefter så kommer jag ALLTID att ta Mach3:an!! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)