Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 13 december 2011

Barnen är ju "15-timmars" på förskolan nu. Känns konstigt att vara hemma med en liten en som bara sover och jag kan göra nästan vad jag vill, utan att ha ont!! För foglossningarna är mycket, MYCKET bättre!! Känns mest då jag legat eller suttit länge! Ja, det är klart, jag far kanske inte ut på en joggingrunda närmsta veckorna, men nu kan jag ju tom sitta med benen "i kors", gå till postlådan och ta mig upp från golvet utan handräckning! Man ska vara glad för det lilla! ;)
Så idag har jag skrivit julkort, tvättat, diskat (ja, ni vet det vanliga görat!) och bakat till gammelmormor! :)

Sen tog vi mormor med oss och for till Bureå för att se barnens luciatåg på förskolan! Och de var så fina! :) De var tomtar både Alfons och Astrid, ja, Arvid hade faktiskt oxå tomteluvan på! De hade uppvisningen ute iår, mycket vackert!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)