Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 29 december 2011

Ojojoj... jag har kikat igenom lite klädlådor för att kolla vad jag kunde ta fram till Arvid... Till en liten tjej finns det huuuuur mycket kläder som helst, men till en pojk?? Vad hade Alfons för kläder på sig när han var liten?? Han måste ju ha haft samma typ jämt... ;) Men nån gång då jag känner att jag känner för det ska jag gå igenom dem och rensa. Innan Arvid kom så rensade jag ju bort sådant som var trasigt el dyl, men nu får det bli tre andra högar: SPARA, GE BORT, SÄLJA.

Det är bara jag och Arvid hemma. Övriga for till bureå och innebandyträning. Astrid fick följa med den här gången, vilken lycka!! :) Och när jag då blir "själv" hemma så känner jag ju att jag måste göra något vettigt... fast skönats vore att sjunka ned i soffan och inget göra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)