Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 22 december 2011

Imorse gjorde "vi" en tårta som min mormor hade beställt till julbönen som var på Bureborg idag. Vi var ju dit med en ifjol oxå, så nu ser vi det som en tradition! ;) Barnen skötte sig snyggt och Alfons (Astrid hjälpte till lite) sjöng solo för "gammlern" även i år. Och jag var mycket stolt, så klart!! :)
Här är en nybadad Arvid. Se så fint håret ligger!! ;) Men det tar inte många minuter innan håret ser ut så här igen...
Storebror sköter.
Alfons ! :)
Astrid ! :)
Luciafirande på förskolan! De var så duktiga! :)

Tiden bara flyger iväg, imorgon blir Arvid en månad. Han sköter sig fortfarande mycket exemplariskt. Jag väntar på ett bakslag... nån gång måste det ju komma! ;) Ja, en månad har gått sen han bestämde sig för att med ilfart, och helst utan barnmorskor i närheten, anlända till världen...

2 kommentarer:

  1. Helt otorligt! Att han redan blir en månad!! Går tiden så fort hela tiden?
    Du gör verkligen underbart fina tårtor =)

    SvaraRadera
  2. Vad fina barn du har. Och vad duktig du är på att baka! Vad jag bli sugen att komma och snusa på lilleman!

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)