Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 7 december 2011

Idag har vi varit på Biltema en sväng, och sen in i Bygdeå till gammelmormor Eivor. Där blev det fika och lite bus! :) Vi köpte pärlor och pärlplattor på Biltema som vi satte oss med efter middan, det är ju helt otroligt så kul det är att göra pärlplattor! Barnen ledsnade på det långt före mig och gick därifrån...
Robban har varit iväg på föräldramöte ikväll. Jag och barnen har badat Arvid, med så många extrahänder i baljan som hjälpte till blev det nästan kaos... vatten i hela köket, och TRE (!!?) blöta barn... ;) Han tyckte iaf inte att det var så kul, lillgrabben, men han somnade gott efter! :)
Nu ska jag ta och göra det jag skulle vid datorn... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)