Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 6 december 2011

Idag har Arvid varit och vägt sig. Han har ca 300 g kvar tills han når födelsevikten igen, och tydligen ska man ha kommit upp till den på fjorton dagar. Han är ju tretton dagar idag, så nu måste jag väcka honom för att tvinga i honom mat, åsså väga ofta... Doktorn lyssnade på honom idag oxå för att kolla om hon hörde nåt blåsljud på hjärtat, men icket! :) För en gångs skull tyckte jag att distriktan var riktigt bra, för jag visade nog lite oro för att han sover så mycket, och hon gjorde allt för att få mig lugn (vilket faktiskt inte var så svårt, för såååå orolig var jag inte) "Han är bara ett mycket välmående barn!" sade hon. För faktum är, att han sover jättemycket, och är såååå nöjd! Vi har aldrig, hittills, behövt bära honom för att trösta... Och nu kommer det säkert att vända bara för att jag skriver så... ;)
För Alfons och Astrid går det iaf jättebra att ha en lillebror. De pussas och kramas med honom, och han protesterar inget. Astrid vill hålla honom typ sjuttioelva gånger per dag, i typ fem sekunder per gång, men det går det oxå...
Robban är flitig på vindan, och jag ser snart slutet... på allvar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)