Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 31 december 2011

Byggt lego med la´familia i kväll, sen vart det lite fredagsmys och vi såg Cirkus Maximum, sen hade barnen cirkusuppvisning för oss. När de lagt sig att sova så såg vi (eller jag, de andra grabbarna somnade oxå) "Con Air", en sån film man inte kan se för många gånger! Klockan närmar sig halv ett, vi borde gå isäng...

För några veckor sedan sa jag till Robban att jag misstänkte att 4 tjejer var gravida, fyra stycken som jag har som vänner på facebook, och nu har det bekräftats att två av dem som jag sa, är det, jag är ju cynsk!! :) Nä, varför jag sa så var för att de hade blivit så inaktiva på "fejjan". Och jag tror att jag blev det oxå i början när vi väntade Arvid, man är nog rädd att man ska avslöja något i sin status... Jättekul tycker jag!!! Så nu väntar jag på de andra två... fast jag har glömt vem en av dem var... :P

Nu är jag tokless på renoveringen uppe igen... Robban är jätteduktig, men han har inte fler timmar på dygnet än nån annan. Och nu vill jag bara ha det klart!! Barnen behöver verkligen sina rum, vi går på varandra här nere... Jag vill att det ska vara klart NUUUUU!!!

2 kommentarer:

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)