Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 26 december 2011

Så har julhelgen passerat. Mycket god mat har intagits, många paket har öppnats och massor av trevliga människor har det surrats med!

Ikväll bjöd vi bort oss, och med oss hem hade vi flera kilo köttfärs!! Vilken lycka! Det är ju bland det bästa man kan fylla frysen med! Tusen tack! :)

Kläder... är inte kul... För nån vecka sen provade jag ett par jeans som låg i garderoben, de gick *hrmppf* inte att stänga :( Arvid har satt sina spår på mig! ;) Men idag provade jag dem igen, och nu gick de att knäppa igen!!! :) *lycka* Det såg kanske inte så snyggt ut, då det hängde och vällde på alla tänkbara ställen, men det hör inte hit, jag fick igen dem!! (julhelgen till trots! :P) Sen fick jag höra av min käre sambo tt jag har fått "åkararsel"... Tack för den du!!! Jag har fött dig tre barn iaf, jag tänker skylla på dem! ;)
Imorgon ska Arvid på läkarkoll, håll tummarna att han går igenom! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)