Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 27 december 2011

Jodå, köttfärspajen blev ganska bra! Nu är det ju bara det att det är inte alla i familjen här som tycker om paj... Men åt man inte fick man ingen efterrätt! :P

Robban gick upp efter middan och jobbade, jag startade dammsugaren och då blev det svart i tv-rummet, toan och halva barnens rum. Det blev för mycket på en gång för den lilla säkringen... Jag hoppas att pappa köper säkringar till oss nu när han är till bureå... Så barnen har hållit sig ganska nära mig, Alfons tycker definitivt inte om mörkret, då är Astrid tuffare. Jag som hade lovat dem att få bada tillsammans med Arvid ikväll... det blev inte. Astrid ville då heller inte somna i sin säng i tv-rummet trots att jag hade tänt en massa ljus, så hon somnade så sött bredvid Alfons. Arvid har fått bada och myser med Robban nu.

Jag hade tänkt stöka ur någr köksskåp, men jag tror att det får vänta... jag må ju ha något att göra imorgon oxå! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)