Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 14 oktober 2012

 
 
Så var vi hemma igen. En härlig helg har vi nu spenderat i Jäckvik tillsammans. Robban och barnen har röjt bort en del sly bakom husvagnen. Vi har tagit flera promenader, cyklat, spelat en massa spel, sett tv, och haft det mysigt. Igår hade jag turen att ta två promenader själv. Här hemma är det lite svårt att komma sig ut ibland, då det är så mycket annats om ska göras... Men igår kom jag mig som sagt ut två gånger. Jag njöt, gick fort och njöt ännu mer. Idag är jag lemmen... rumpmusklerna fick visst göra sitt i alla backarna. Men det är det värt :)
 
När vi kom hem i afton bar vi in all packning, packade upp och sen for jag och Alfons till Simträningen. Nu sover samtliga och jag ser en lite halvläbbig film på tv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)