Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 14 mars 2010

äckliga, slemmiga...

Jag gruvar mig lite inför sommaren... tänk då Alfons kommer med en groda eller mask i handen och vill att jag ska titta på den... huvaligen, jag ryser vid bara tanken... Astrid kan jag mycket väl tänka kommer med dem i munnen, hänger lixom bara ut ett ben eller maskrumpa i mungipan... jag antar att jag skulle få panik, jag har verkligen svårt för de små äckliga, slemmiga... (djuren alltså, inte barnen! ;P) Men å andra sidan, Alfons är ju som en fegis ibland, så kanske och förhoppningesvis så låter han bli dem och kommer och visar mor sin en liten blomma istället...!? =D Ja, jag ändrar mig, jag gruvar mig för Astrids skull istället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)