Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 24 mars 2010

toajobb

Började jobba klockan sju idag. Vi hann så mycket innan det... jag hann duscha, och hälla ut Astrids välling i skafferiet, Astrid hann springa nakenfis till rummet och kissa på golvet och sen hann även hon duscha. Tur att Alfons var superduktig imorse, så vi kom i tid till dagis och jobb iaf!!

Jag var över några timmar och jobbade på Hjortronet idag, mitt "hemställe", där jag började min bana som "skittorkare"... för typ tio-elva år sedan... huvva så gammal jag börjar vara... men det är väl ingen hemlighet att jag tycker det... Den första dagen jag var på Hjortronet och skolades in så blev jag påklädd gummihandskar och konsumpåsar på händerna, förkläde, munskydd och galje... inskickad på en toa, där det var FULLT i toan av skit... galjen var till för att hacka sönder och försöka spola bort det... *haha* Och tänk att jag stannat kvar inom vården! ;) Jag minns minsann vem som skickade in mig på den där toan, och jag kommer nog aldrig att glömma det!! Men jag tycker om dig iaf!!! =)

Hursomhelst, så var det roligt att vara där idag igen!! =)

Jag har varit och handlat ikväll, jag tror inte att jag har varit och storhandlat själv, i lugn och ro sen barnen föddes... Mycket skönt!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)