Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 12 mars 2010

Surrkusar

Även idag intogs lunchen ute vid elden. Idag blev det korv och pinnbröd. Hade blandat i riven ost i degen, det blev riktigt gott!! Vi har ju fått oss en backe här ute, så nu slipper vi gå upp till Nancy. Men den är ganska brant, men kul!! Man skjutsar långt!! =)

Nu sover Astrid och Alfons vilar framför en film. Det är märkligt vad det tar på att vara ute! Jag har iaf diskat bort (jepp, handdisk som gäller fortfarande...) hängt en tvätt och dammsugit. Vart lite sugen på att baka något, men vad bakar man när man har varken mjöl eller margarin??

Om man har lite livlig fantasi, så kan man höra att Astrid härmar efter vad man ber henne att säga nu... Tänk vad olika det är, när Alfons var 1½ år, som Astrid är nu, så sa han sex ord i en mening... och som sagt, för att höra vad hon säger behövs det lite fantasi... ;) Men jag vet att det kommer, och då kommer jag att vara spyless på att ha två surrkusar!! ;) För Alfons är ju inte den som gillar att hålla låda... =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)