Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 15 mars 2010

Pizzabullar

En bra helg har nått sitt slut. Jag har visserligen jobbat och sovit, men det har ändå hunnits med en hel del. Igår kom besök från Svarttjärn på skoter! Vi grillade hamburgare ute på muurikan och hade det jättetrevligt i solen! =) Mamma och pappa bjöd senare på supergod middag!! Och jag friserade till Tobias, med hjälp av Victor och Alfons... nja, det gick sådär! ;)
Idag har vi bakat pizzabullar, de blev faktsikt riktigt goda för att vara första gången jag provat göra dem, men det blir nog lite ändringar till nästa gång... Alfons och Astrid var jätteduktiga på att hjälpa till, bar grejer till och från skafferiet och öste mjöl...
Vi har även gjort en koja i rummet, med hall, lyxigt va??
Nu sover lillan och Alfons sitter och ritar bredvid mig. Jag ska snart hoppa in i duschen, ska jobba mellan 14-22.30, ska även inskola en ikväll, spännande...
Imorgon är vi lediga, skönt efter att ha jobbat helgen. Hoppas på superfint väder!!! Jobbar helgen som kommer oxå, det blir tredje helgen på raken... men SEN är jag ledig helgen efter det!!! Kanske nån som vill hitta på nåt!?? =)
Ha en bra dag!! =)

2 kommentarer:

  1. Då skulle jag vilja boka ett möte med er kvällen den 26 eller den 27 mars. Så kanske vi hinner träffas en liten stund!! Bäst att vara ute i god tid! ;-)

    K R A M från Therese

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)