Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 20 mars 2010

lördag

Robban har farit iväg och jag och barnen ser barnprogram. Eller, rättare sagt Alfons... jag har ju datorn i knät, och Astrid leker hund på mattan...

Iafton ska jag jobba, men före det ska jag och se en vigsel i Bureå kyrka, några kompisar som ska gifta sig. Det ska bli jätteroligt/ mysigt att se. Där ska jag sitta och låtsas att jag inte alls vill stå där framme själv... ;P
För att renoveringen ska kunna gå framåt här uppe, så behövdes det att rensa bland alla kläder som blivit snörda vid trappen, så det tog jag itu med igår... så nu är det en hel del tvätt... jag som just börjat se botten på tvättkorgen...
Som sagt, ska iväg å jobba i afton, tredje helgen på raken... men nästa helg är jag LEEEEEDIG!!! =D
Ha det gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)