Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 18 mars 2010

Diskberg

När Astrid för en gångs skull sover på morgonen, så vaknar Alfons av att han har kissat igenom... och då vi alla fyra låg i våran säng, var det bara att stiga upp...

Jag ska försöka ta mig igenom det enorma diskberg som har bildats i köket... *tråååk* I förrgår kunde jag skylla på att barnen hade badat och tagit allt varmvatten, samma sak var igår... men nu har jag rackarns inget att skylla på...

Barnen verkar trötta idag, tom Astrid har suttit stilla länge... Jag ska ut och jobba natt, så jag hoppas att det blir en lugn dag idag!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)