Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 1 januari 2012

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!!

Tack så mycket, hälsa med dig!!!! :)

Vi firade in det nya året hos storebror i stan. God mat, glada och lekfulla barn och alldeles lagom med trevligt firande! Barnen knoppade in en efter en, Alfons var sist och somnade vid halv tolv. Arvid vaknade just före tolvslaget och fick vara med och skåla!!! TACK så mycket!! :)

Idag har vi tagit det mycket lungt. Barnen har lekt, jag har bakat bullar, Robban har spaclat golv. Efter mddan fick vi kaffefrämmen, skoj!! :) Robban och de två älsta barnen har varit ute och sjåat i och med snön. Soptunnorna skulle dras upp från vägen och det gick visst alldeles finfint att göra med fyrhjulingen!! :P

Ikväll har jag varit ute på en promenad!! Det har jag ju inte varit på typ åtta-nio månader. Nu känns det i fogarna och höfterna, men ACK SÅ SKÖNT det var!!!! :)

Nu har våra tjuriga barn äntligen somnat, nu lägger vi upp fötterna på soffbordet! :)

God fortsättning hörrni!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)