Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 2 december 2010

3

Detta har jag sjåat på med hos morbror Tomas. Ser ni att det är en ängel som flyger i motvind??? :)
Tredje vab-dagen idag... På morgonen är hon hyffsat fräsh, men efter lunch blir hon hängig, varm och klagar på öronen. Nu på morgonen har hon dock hostat jättemycket... när ska detta ta slut??
Igår rotade hon reda på en pyjamas som jag (nästan) nyss har lagt bort för Alfons, och sånär som på lite långa ärmar så passar den. Stortjejen... Igår efter att de hade badat mutade jag henne med pepparkakor och så klippte jag henne... Om det gick bra??? Hmmm... vi kan säga som så att det är tur att hon har lite lockar i håret, det döljer lixom det sneda och ojämna!! :P
Det verkar blåsa en hel del idag, det rasade nyss från taket och både jag och Astrid flög rätt upp. Alfons fick välja om han ville vara hemma med oss idag eller fara på förskolan. Först ville han vara hemma och leka med Astrid, men sen ändrade han sig och ville fara på förskolan, jag ska hämta honom lite tidigare idag! :)
Allt är slut hemma... mjölk, mjöl... så jag kan inte baka nåt... Jag är iaf oerhört glad över tvättmaskinen, den går förjämnan!!

1 kommentar:

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)