Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 21 december 2010

Lättnad

Nu har jag och barnen jullov i...tretton dagar!! :) Efter jobbet idag for jag till stan för att göra det "sista"... men vet ni, jag tror aldrig att jag kommer att bli helt klar, det saknas alltid nåt... Men jag har gjort ett försök iaf!

Knappast har någon missat snömängden som kommit!! ALLA pratar ju om den! Precis som om nån verkligen skulle ha missat den! ;) Ta facebook tex, där kommenterar 8 av 10 snön! Och skulle man "råka" skriva att man (som jag...) tycker det är mysigt att snön faller, så får man genast 10 svar om att det faktiskt får räcka nu!! *haha* Jag tycker iaf om den!! Riktigt nysigt! Robban skottade för ett tag sedan upp snö efter väggen för att det sk aisolera lite, snön lägger sig så fint på det, så snart ser vi inte ut! :)

Ikväll har jag slagit in julklapparna!! De flesta iaf... hoppas jag! I år kör vi utan snöre, vi tänker på miljön!! (...nej nej, det är inte alls för att jag tycker att det vart jobbigt att sätta snöre på dem...!! ;)) Ni vet väl att man måste sortera papper och snören i OLIKA säckar efter det att julklapparna är öppnade!!!??? ...dessutom är det besvärligt för barnen med snören! :P

Jag har fått svar på röntgen. Eller jag har fått två svar eftersom jag har gjort två röntgningar av huvudet. Där inne fanns inget!! Så nu har jag det svart på vitt, att jag är "tom i bollen"!! ;) På första röntgningen så såg man en svullnad, så jag blev kallad igen, kan ni fatta vilken oro jag har gått med... vilken väntan och våndan (jo, Robban, mamma och pappa vet deffinitivt!) ... men det är en annan historia... orkar jag inte ta nu! I går föll iaf tårarna pga av det för sista gången, och då av lättnad!!!! :) Det kanske kan bli en bra jul iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)