Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 14 december 2010

INte ofta det finns bilder på mig inte... så kan det bli då främmenhåller i kameran! ;) ...jag skulle ha skutit upp glasögon lite tror jag... ;)
En mycket lugn dag har förflutit på Ö Bäck 224. Sovde länge, stökat, tvättat, diskat, bakat, byggt lego, läst sagor, ritat... Gjorde en gryta av älgköttet som vi köpte i helgen (en halv kalv, men nä, jag gjorde int egrytan av allt! :P) Om jag får säga det själv så blev det riktigt gott, köttet puttrade i buljong några timmar och blev riktigt mört! :)
Robban har varit och levererat kakor, han kom hem med en Ben&Jerry glass till mig, det är ju typ likvärdigt med en blomkvast, om inte bättre!! :) Han och Alfons har gått upp, Astrid sussar sött i sin säng här nere, jag sitter och ser "House"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)