Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 27 december 2010

Julen 2010

Hur har Ni haft det i jul???
Vi har haft det jättebra. Bara farit runt hos nära och kära och blivit serverade läckerheter!! :) Tomten kom till farfars iår, och han hade massor av julklappar med sig!! Ingen av barnen ville ge honom en kram, men de gick iaf och tog emot julklappen!!! :) Astrid blev överlycklig över allt hon öppnade!! Et par långkalsonger som hon redan sett hemma, trosor... you name it, hon jublade och hoppade av lycka över allt! Alfons blev oxå jättenöjd och hängde inte med i alla klapparna, men det gjord evi föräldrar, ...tror vi iaf! ;)

Astrid har varit lite hängig och febrig, igår kräktes hon, men efter det vart hon som en ny tjej, så jag antar att det var av febern hon kräktes. I dag har hon varit "fit for fight", jätteglad och mysig! :) Jag och barnen har ju lyxen att vara ledig denna vecka. Idag drog vi iväg till stan för att uträtta några ärenden, inte allt för uppskattat av barnen, men det gick ändå bra.

Jag har suttit och virkat ikväll, försökt mig på nåt nytt, men jag kan inte förstå vad det är jag inte fattar... jag får det inte att stämma!!! Ska det vara så himmelens svårt??? Jag skyller det på att jag enligt datortomografin inte har nåt innanför skallbenet... ;) Men jag har lagt in en ansökan om en privatkurs så jag ska kanske kunna lära mig tillslut iaf... hoppas jag! :)

Jag fastnade framför en "CSI triologi" ikväll, riktigt bra, och sen såg jag "Navy CSI" som såklart visade sig vara en "fortsättning följer..." så nu måste jag ju komma ihåg att se det imorgon kväll oxå. Nu är det dax att väcka han som sover i soffan så vi kan bära upp de små sovande trollen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)