Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 22 december 2010

Huvudstupa

Vad skulle man göra utan Lövånger??? Ja, jag skulle då gå utan kläder nu om det inte vore för Varuhuset!! Har gått varenda butik i stan och letat efter nåt att ha på mig, men nada!! I lövånger stod jag både länge och väl i provhytten och provade olika utstyrslar!! :) Barnen stannade hos mamma, så jag kunde gå i lugn och ro!
Det var dock den enda lugn och ro jag fått uppleva denna dag. Alfons och Astrid har bråkat, slagits, puttats, nypits, sparkats, skrikigt, kastat, tjurat... de har gått fram som en dubbel stormvind och grejer har sprutat kring om dem. Samtidigt som jag har försökt få nån ordning här hemma... det var ingen bra eller lätt kombination...

Astrid som är en hejjare på att klättra hade tills ikväll aldrig kommit sig i/ur spjälsängen själv. Ikväll lyckades hon! Hon liksom hoppade upp och hävde sig ner i sängen med huvudet före, hon var jättestolt! Hon gjorde dock på samma sätt när hon skulle ur, så det blev huvudstupa rätt ned i golvet... Åå som hon grät!!! Men det gick som tur var över, och huvudet sitter fast! ;)

Nu ska jag gå och skölja ur nå kletsmet som jag har geggat in i håret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)