Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 1 december 2010

Pepparkaksbak

En sjuk och slut liten tjej. Dockan och snutten är ständiga följeslagare.
En trött och slut 4-åring. Nu när det snart gått en vecka så törs jag kanske tala om att han kräktes när han somnat efter fördelsedagskalaset. Då det inte blev nå mer så antar jag att det var för mycket fika i magen och för mycket studs, lek och bus som gjorde att det kom upp för honom. Men han skrämde oss rejält (och sig själv) då han låg på rygg då han kräktes och inte fick åt sig luft. Men allt gick ju bra!! :)
Lite pyssel!
Alfons 4 år!! Jag och Astrid stämde upp till (skön)sång. Pappan tog inte en ton... ;)
Det fattas en "snöklump" på skorsstenen. Astrid var mycket snabb på att skylla ifrån sig och anklaga pappan... ;)
Pepparkaksbak! Förvånandssvärt LITE deg hamnade i munnarna!! :)

1 kommentar:

  1. Stackars liten! Hoppas hon kryar på sej snabbt!

    Vid vårt pepparkaksbak var det en tjej som åt deg och en som bakade.

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)