Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 18 december 2010

byggardag

Jag har världens bästa pappa!! Han kom med lunch till oss och sedan har han och Robban varit uppe och byggt hela dagen!!! :) Barnen har dolat på och varit hyffsat nöjda idag! Jag vaknade med huvudvärk, men 2 vita piller och möjligheten att vila (för en gångs skull) gjorde att den försvann!!! :)
När mamma slutade jobba så kom hon hit och åt med oss. Pappa ringde efter en "snubbe" som kom hit och gav lite tips och råd för det som kan bli lite knepigt där uppe, hoppas att de blev klokare! ;)

Jag är så sjuuuuukt sugen på något godisaktigt... men här finns ingenting, och lika bra är väl det, egentligen... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)