Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 17 december 2010

Jag har trängts på stan med 10000000000000 andra personer idag för att stryka fler från julklappsinköpslistan. Gick riktigt bra... att stryka alltså! ;) Eftersom jag har världens bästa mamma så slapp jag ta barnen med mig, TACK!!!! :)

I kväll har jag varit hos Anna och Eddie i Bissjön och ätit med några fler "gamla" arbestkamrater. Det var jättetrevligt!! Och så skönt att kunna sitta och äta i lugn och ro utan barn som man ska hjälpa med ditt och datt! Nu fick jag sitta och se hur de andra hade fullt upp med att få sina barn nöjda!! ;)
Tänk vilken tur att vi har väder!!!! På sommrarna klagas det på att det regnar så mycket, eller att det är så varmt, på våren är det slaskigt och blött, på hösten är det ruggigt och en massa räffsning, och på vintern är det kallt och en massa snö... Om vi inte hade väder så skulle vi ha så mycket mindre att prata om!! :P Men jag tycker om snön, jag vill ha mycket snö! Nu måste jag väl erkänna att jag är bortskämd med skottningen, det är inte ofta jag behöver göra stora insatser med den, men det händer, och jag tycker att det är ganska kul!! Men jag måste då oxå få tillägga att det finns de i detta hushåll som blir bortskämd på annat sätt, med innehusgrejerna!! Ja, lite rättvisa ska det väl vara!! ;)
God natt mina vänner, sov så gott!! Jag ska gå och lägga mig nu, sover gott gör jag inte, men det är ganska skönt att bara ligga och vila oxå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)