Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 3 december 2010

4 dagen

Jag har fått papper på att förnya körkortet... shiiiit, är jag verkligen så gammal???
Vid frukosten imorse ville Alfons ha min mugg med hästen på, när jag sa att jag hade den när jag var liten så svarade han "Jamen, då är den ju inte så gammal!!!" :) Det tackar vi för, pojken min!

Jag är hemma med båda små idag. Jag hade ju tänkt jobba men fick ringa med gråten i halsentill jobbet igår kväll och säga att det inte gick. Astrid hosta blev värre igen, och natten har varit gräslig.

Jag har avbokat min tandläkartid på måndag... det kör ihop sig med annat och jag vill inte så jättegärna ha vilddjuren med mig in till tandHAGGAnisten... ;)

Vi har tillbringat förmiddagen med att spela spel, bygga pussel och lego och frossat i frukt!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)