Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 12 september 2012

Astrid 4 år!

 
 
 
 
Så var kalasandet för Astrid över. Massor med presenter och lek :) De var svåra att få isäng ikväll, men då de väl lagt sig somnade de nästan innan huvudet landat på kudden ;)
 
Visst vart det en fin bild på syskonen?? Superfin om jag får säga det själv... ;)

5 kommentarer:

  1. Tack för ett jättefint kalas med roliga bakverk. Jag håller med om att du fått till en kanonfin bild på dina små hjärtegryn! Kram från Th

    SvaraRadera
  2. Shit, vilken tårta!
    Och så fin bild på alla tre! Skolkillen som ser så stor ut, födelsedagsbarnet, hur tjusig som helst och så lillebror med denna frisyr och skjorta, så söt!

    SvaraRadera
  3. Verkligen jätte fin bild på dina fina barn! Och vilka fina bakverk du gör! :)

    SvaraRadera
  4. Tack hörrni!! Va glad jag blir! :)
    Det är inte alldeles lätt att få dem på bild tillsammans, och när man väl får det är det ju roligt att nån av bilderna blir bra iaf! ;)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)