Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 8 september 2012

Jasså, ni tycker att det var länge sen jag bloggade...?? ;)
Mmm... vad ska jag skriva om då??
 
Dygnet har för lite timmar för att jag ska hinna med allt jag vill. När barnen är isänglagda på kvällarna slås jag av hur skönt det är att sitta ned, men jag får ju skylla mig själv... ;)
Huvudet har bråkat med mig på sistone. Värker när jag vaknar, värker när jag somnar på kvällen. Tabletter hjälper inte alltid. Däremot tycker jag att det blir bättre, t om bra, om jag bäljer i mig en massa vatten under dagen. Vad kan det bero på? Två tillbringare vatten brukar jag försöka få i mig under dagen, det är knappt 3 liter. Däremot blir man ju väldigt kissnödig... vilket inte gör mig något då jag är hemma, då kan jag springa till toan en gång i halvtimmen Det är ju däremot inte lika kul när man är borta... så vet jag att jag ska nån stans, så dricker jag mindre, och huvudvärken kommer istället... Jaja, slut på klagan :)
 
Lördag igen. Jag och barnen ser barntv. Eller, Alfons ser barntv. Astrid sitter på golvet med Arvid och leker, och jag sitter ju och skriver här.
Arvid bara växer och växer och är ju en riktig storkille... Det har gått så fort. Han är 9½ månad, och lixom mer ett barn än en bebis... Han kryper/ ålar omkring och stoppar minsta lilla smula i munnen. Sparkar omkring på Bobby-caren och ställer sig upp mot möbler. Släpper av sig och tror att han kan stå, vilket han absolut inte kan... Men, jo, han är fortfarande min bebis!! :)
 
Nu är det dax att ta itu med dagen! :)
Ha en bra dag allihopa!

2 kommentarer:

  1. Härligt! Äntligen en uppdatering :-)
    Kan inte förstå att du hinner så mycket som du gör, jag hinner inte så mycket o då har jag bara en skrutt att ta hand om ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. *haha* Fast det är ju just det, jag hiner ju nästan inget...

      Radera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)